|
Подробни указания за използването на Jabse.Ring: РЕГИСТРАЦИЯ: 1. Участвате в системата напълно БЕЗПЛАТНО.Всеки може да регистрира само 1 акаунт. Регистрациите се одобряват от администратор в рамките на 24 часа, след което получавате email. 2. За да се регистрирате в системата, отидете на Форма за регистрация 3. Попълнете данните си като имате предвид, че полетата отбелязани със * са задължителни. 4. Маркирайте полето "Включване в Jabse.Ring". 5. По желание, в полето "Референт" попълнете email адреса на вашия референт, като посочите emaila, с който той е регистриран в системата. - Попълнено, това поле дава бонус от 1 единица дневно на рекламите на човека, посочен като "референт". - Референтът е този, от когото сте научили за Jabse.Ring и ви е подтикнал да го използвате. 6. След като сте попълнили данните и натиснете бутона "изпрати", на екрана ще видите съобщение, че сте регистриран в групата на Jabse.com и можете са използвате нейните услуги. - Трябва да знаете, че регистрацията е обща за всички услуги на Jabse, но за да използвате Jabse.Ring, трябва да получите утвърдителен email! Всички други услуги може да ползвате веднага. 7. Получили сте email, който ви уведомява, че регистрацията ви е активна. Отивате на Jabse.Ring и се логвате в системата. СЪЗДАВАНЕ НА РЕКЛАМАТА в 10 стъпки: 1. След логване в системата се появява следният екран: ![]() 2. Натискате бутона "добави" и се появява екран: ![]() 3. Тук въвеждате: "Име на рекламата" - това е името, по което вие ще различавате рекламите си една от друга. То не се вижда в резултатите от търсенето. "Дневен лимит" - по подразбиране вашият общ лимит е 3 единици. Следователно вие можете да го разпределите в 3 реклами по 1 или в 1 с лимит 3 или както намерите за добре, стига да не надвишавате 3 единици. Полетата "Заглавие", "Текст", "Видимо URL" са видими в рекламното ви каре. Докато ги попълвате вие виждате как ще изглежда рекламата ви в горния ляв ъгъл. Видимото и target URL трябва да са на един домейн. URL трябва да води към работещ сайт, който не съдържа pop-up. Стремете се да пишете граматически правилен текст. ![]() 4. След като сте създали рекламното каре, системата ви отвежда на следния екран: ![]() Под "термини" навсякаде в Jabse.Ring се подразбира "ключови думи" ! 5. Кликате върху рекламата (в примера "Тестова реклама 1"), за която ще въвеждате ключови думи. 6. Появява се съобщение "Натиснете бутона 'Добави' за да добавите термини". Натискате. 7. На екрана: ![]() въвеждате ключовите думи точно във показания формат термин*цена, като минималната цена е 0.05. Без запетаи, терминът може да съдържа няколко думи, както и български думи, написани с латински букви (например "proba"). ![]() 8. Натискате "добави". 9. Системата ви отвежда на екрана: ![]() Тук виждате важни данни, по които да съдите за ефективността на рекламата като CTR, цена, стойността от кликовете и тн. CTR - Click-through rate показва съотношението между броя хора кликнали върху рекламата ви и броя импресии(показвания)на рекламата. Например, ако рекламата ви е показана 100 пъти, а върху нея е кликнато 1 път , то CTR = 1/100 = 1%. Колкото по-висок е CTR, толкова по-добре. Цена е полето показващо каква е стойността за клик за определената дума, която сте определили при въвеждането на ключовите думи. Вероятност е вероятността дадена реклама да се покаже при търсене да дадената ключова дума. Например, ако имате вероятност 5% за думата "seo" и общо 100 търсения за seo, рекламата ще се покаже средно 5 пъти. Стойност = кликове*цена 10. Натискате "активирай". Можете да активирате, сложите на пауза или изтриете всяка отделна ключова дума, както и цялата реклама. Натискате "начало" и рекламата ви е готова и активна. Можете да я променяте по всяко време, както текста и, така и ключовите думи. Ето как изглежда нашата тестова реклама, при търсене на "проба": ![]() Успех! |